![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiIOSyPnj3IAgS2_67cPvav8D8QrfmKN8FnkVdn_FHI_lC59OKlxXUCe4NdbiEdAyaG6RIgCFV9Xmktfuo2wfk4yyX8_W2zGXb1m1kcm6h_t4UdMSgn7Z3MSrRo0JWKY696HEKEFhIiTXTB/s400/%25CE%2592%25CE%2591%25CE%2599%25CE%259F%25CE%25A6%25CE%259F%25CE%25A1%25CE%259F%25CE%25A3+%25CE%25A0%25CE%2591%25CE%25A1%25CE%2598%25CE%2595%25CE%259D%25CE%2599%25CE%259F%25CE%25A5+%25CE%25B3%25CE%25B9%25CE%25B1+%25CE%25B9%25CF%2583%25CF%2584%25CE%25BF%25CE%25BB%25CE%25BF%25CE%25B3%25CE%25B9%25CE%25BF.jpg)
Ἡ Βαϊοφόρος. Τοιχογραφία γ΄μισοῦ τοῦ 18ου αἰ. Ἐργαστήριο ἱερομονάχου Παρθενίου Σκούρτου τοῦ ἐξ Ἀγράφων. Δημοσίευση: Παταπίου μοναχοῦ Καυσοκαλυβίτου, «Μεταβυζαντινή τέχνη στή σκήτη Καυσοκαλυβίων», Πρακτικά Β΄ Διεθνοῦς Συμποσίου: Ἅγιον Ὄρος. Πνευματικότητα καί Ὀρθοδοξία. Τέχνη, Θεσσαλονίκη 11-13 Νοεμβρίου 2005, Θεσσαλονίκη 2006, σ. 364, εἰκ. 1. Τοῦ ἰδίου, Ὅσιος Παρθένιος ὁ Σκοῦρτος, ὁ ἐκ Φουρνᾶ τῶν Ἀγράφων. Ὁ βίος καί τό ζωγραφικό του ἔργο, ἔκδ. Πανευρυτανική Ἕνωση, Ἀθήνα 2010, σ. 131, εἰκ. 75..